Test samochodu Mini Countryman

Mamuśka BMW maksymalizuje zyski z niezwykle udanej córeczki mini, uzupełniając linię krzepkiej postury synkiem countrymanem

Prócz rozmiarów countryman to mini pełną gębą!
 

  • Silnik 1600 cm3
  • Moc 98 KM
  • Prędkość maksymalna 173 km/h
  • Średnie zużycie paliwa 6 l/100km
  • Długość 4097 mm
  • Waga 1240 kg
  • Bagażnik 350–1170 l
  • Emisja CO2 139 g/km

 

Za

Młodzieżowy wygląd, co najmniej jak u standardowego mini, kierownica równie miła w dotykui pewnie też będzie mało tracił na wartości. Napęd na 4 koła – dostępny dla zapaleńców. Silnik Diesla przyjemnie ekonomiczny. Waga w sam raz. To auto na dziś!


Przeciw

Niestety mini kosztuje niemało, a wersja podstawowa i silnik nieco rozczarowują. Wnętrze jest przestronne, ale są w nim tylko 4 miejsca siedzące. Dla dieslowskiej wersji nie ma opcji automatycznej skrzyni biegów. Wnętrzu brak jakości wykończenia BMW.


Decyzja

Ostateczny werdykt: Jesteśmy na tak. Fajny wygląd, dobrze się prowadzi, a kiedy przyjdzie się z nim rozstać, wartość auta mile zaskoczy. Bierzmy jego wady z dobrodziejstwem inwentarza.


Alternatywy

Prawdziwy mini Mały, zwrotny, sportowy i słodki. Jeśli nie potrzeba Ci przestrzeni countrymana i napędu na 4 koła, wystarczy Ci zwykły mini. Będziesz świstał przy rondzie, uśmiechał się przy krawężnikach i śmiał, parkując. Byle nie siedzieć z tyłu…

O rozmiar większy Countryman jest fajnym wyborem, ale jeśli chcesz pruć przez bezdroża w iście brytyjskim stylu, wybierz land rovera freelandera. To marka z charakterem znana z tego, że trzyma się nawierzchni nawet na wertepach.
 

Vote it up
714
Podoba Ci się ten artykuł?Zagłosuj na niego!