Przyjaźń w pracy – instrukcja obsługi

Eksperci są zgodni, że przyjacielskie stosunki w pracy wpływają dobrze nawet na wyniki firmy

Aby uniknąć rozczarowań warto stosować się do pewnych zasad:

• Skup się na pomaganiu sobie nawzajem, zamiast roztrząsać osobowości kolegów albo narzekać na decyzje zwierzchników. Na pewne rzeczy nie masz wpływu, za to na pewno możesz poprawić atmosferę w swoim kącie biura.
• Zarezerwuj sobie trochę czasu na podtrzymywanie przyjaźni poza miejscem pracy. Spotkania z kolegami po godzinach mogą być świetną zabawą, musisz jednak mieć też swoje życie prywatne, dalekie od zawodowych problemów i trosk.
• Jeśli dawni koledzy z pracy nie są zainteresowani podtrzymywaniem kontaktów, nie bierz tego do siebie. Prawdziwego poczucia bliskości i zaangażowania w Twoje sprawy osobiste szukaj gdzie indziej. W odróżnieniu od „przyjaciół z pracy” najlepszych przyjaciół wybierasz sobie sam.

Vote it up
481
Podoba Ci się ten artykuł?Zagłosuj na niego!