Test samochodu Ford Focus 1.6 Ecoboost

Wystarczy uruchomić!
 

Samoparkujący wóz, który trzyma się pasa, hamuje, gdy trzeba i rozpoznaje sygnalizację świetlną. Czy kierowca tego forda focusa decyduje o czymś? Przekonajmy się!

 

  • Silnik 1596 cm3, turbo,
  • moc 150 KM,
  • prędkość maksymalna 210 km/h,
  • zużycie paliwa 6,2 l/100 km, podczas testu: 7,7 l/100 km,
  • waga 1240 kg,
  • emisja CO2 139 g/km,
  • bagażnik 363–1148 l,
  • długość 4358 mm,
  • cena modelu trend: od 73 250 zł.

 

Za!
Poziom bezpieczeństwa i komfortu, jaki zapewnia Ford w aucie tej klasy, jest niesamowity. Dzięki silnikowi 1,6 turbo auto żwawo wyprzedza, a jazda to czysta przyjemność. Prowadzenie i zachowanie na drodze jest najwyższej klasy.

Przeciw!
Łatwo się domyślić, że nie dostanie się takiej masy gadżetów za darmo. Przy standardowej wersji focusa nie pójdziesz z torbami, ale jeśli chcesz mieć wszystkie wymienione dodatki, musisz dość głęboko sięgnąć do kieszeni.

Decyzja
Nie ma się co zastanawiać! Nie od dziś wiadomo, że focusa prowadzi się doskonale. To się nie zmieniło. Dlatego świetnie się jeździ tym fordem, choć ma mniej KM pod maską.

Alternatywy
Cena Sukcesu. Dlaczego VW golf jest wszędzie tak popularny? Może to jego łatwo rozpoznawalny wygląd? Duże zalety: porządne wykończenie wnętrza, duży wybór przyjaznych dla środowiska silników turbo i wygoda prowadzenia. Nieco droższy niż konkurenci i znów dostępny jako kabriolet.

Najładniejsza astra. Obecne wydanie opla astry jest piękniejsze od poprzednich. Zapowiedziano niezwykle ekonomicznego diesla EcoFlex, a także sportowe coupé oznaczone jako GTC. Pasażerowie z tyłu będą mieli więcej miejsca na nogi.
 

Vote it up
405
Podoba Ci się ten artykuł?Zagłosuj na niego!